Yöneticiden istenen özellikler tamamda, yönetimin verecekleri yok. Üstad forumda yeni olduğun belli.
İlk tavsiyem bu forumda babasının hayrına çalışacak kişi sayısı nadirdir. Onlarda ya tanıdıklarına çalışır yada referans olsun diye.
İkinci olarak ciddi bir yazı yazmışsın. Ancak isteklerinin yanında her zaman vereceklerini de yaz. İş başvurusunda bile onlarca istek yapılır yanına Yemek + Yol + SSK + Maaş + Full Akbil falan veriyoruz denilir. Sadece almakla olmaz vermekte lazım.
Üçüncü olarak tavsiyem forumda msn adreslerini direkt kullanma. Ya PM yoluyla yolla yazılarını arasına yerleştir. Bende sana bir çeşit Spam korunma yolu olsun.
Son olarak forumu daha yeni açmışsın. İçinde konu yok. Eğer insanların gönüllü mod veya yönetici olmasını arzuluyorsan önce forumu bir doldur. İster kendin yaz, ister pos kas, istersen de ver parayı doldursunlar içerikle. Ancak 20 liraya forum açılabildiği bir dönemde sıfır içerikli bir siteye bedava yönetici arama. Adam zaten emek harcayacak olsa açar kendine bir forum. Alır R10 dan bir sponsor, 2 liraya domain regler, smf veya vbulletin forumu atar başlar kendine çalışmaya...