ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar adsense odemesi almamız için ayın 15 ine kadar 100$ ı geçmemiz mi lazım yoksa ay sonuna kadar mı?
bu ay geçerseniz 100 $ ı önümüzdeki ay alıyorsunuz ödemeyi..