silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ömrü hayatımda nameserver kaydı için para isteyen bir başka firma daha görmedim.. köylü uyanığı gibi, bu nasıl mantıktır anlamış değilim.
resellerclub istiyor mesela, ve resellerclub bayisi olan yer sağlayıcılar da mecburen isteyecek...