Konu
vBulletin SORUN!
14-07-2009, 00:08:41
#8
Bloglava
ya uzun zmndır vbulletine takılmıyorumda..admin panelinindeydi..dbyi yada veritabanını optimize et..karşına tablolar çıkıyodu..tümünü seçip optimize et diyodun..oluyo..hatırladığım kadarıyla..