s.a
siteme virüs bulaşmış..daha oncedende olmuştu..google amca ban atmıştı..ama temizlemiştim düzeldi..
şimdi de başka bi virüs bulaştı..ki temizleyemiyorum..
baktım indexlere bulaşmış..sildim oralardan..ama siteye giriyorum..bembayaz sayfa..kaynağı goruntule deyincede aşağıdaki kod çıkıyo..frame olarak yonlendirmeye çalışmşlar..
http://a5j.ru:8080/ts/in.cgi?pepsi100
artı nereeye girsem aynı şeyle karşılaşıyorum..
demoyu vermek istrdim ama virüslü..

lütfen cvblayın..