Arkadaşlar....
Tekrar tekrar belirtiyorum.
Yukarıda uyan özelliklere sahipseniz cv nizi gönderin. İşinize gelmiyor, yapamyacağınızı düşünüyor ve buna çeşitli isimler takmayı amaçlıyorsanız bu size kalsın. Ya da yapabiliyorsanız bütün cv sitelerine girin. Bütün iş verenlerin altına siz böle adam arıyorsunuz bu kadar mı olur.... hayatta bulamazsınız tarzında yorum yapın. (yapabiliyorsanız)
Yukarıda özellikler belirtilmiştir. Ben yaparım diyen cv atar. (cv atan var... bunların hepsi herkül mü olacak

) verilen ilan bir çok ilan sitesinde de mevcut.
Yukarıda yorum yapan arkadaşlardan acaba kaçı bir iş başvurusunda mülakata girmiş merak etmiyor değilim. Kaçına yorum yapabilmiş... Hesabınıza uymuyorsa farklı bir ilana bakın gitsin. Burada beni rencide edecek sözleri sarfetmeniz alemi ne?
Şimdi bir çoğunuz "ne dedik rencide edecek" tarzında yanıt vereceksiniz. Bende en başından beri diyorum. İlana uygun iseniz cv nizi atın. Uygun görürsek mülakata çağırırız. Kafanıza takılanları yüzyüze görüşür çözeriz.
Ama buradan şu şu özellikte bulamazsınız, yok yanında yoğurtta verin. Tarzında yazılar yazmanıza hakkınız yok. Bu kriterlerde eleman bulamayacağımı düşünüyorsanız bu size kalsın...
Mesaj yazanların mesajlarını silmelerini rica ediyorum.

XeroX_ nickli arkadaşla herhangi bir tanışlığım söz konusu değildir. HuubTech bence biraz fazla oluyorsun.
sayın web herkülü
yorumlarımızı sizin beğeninize göre yapacak değiliz istediğiniz şekilde rapor ediniz (report değil rapor yani türkçe kullanın)
sizin bu şekilde çalışmanız diğer insanalrın bu şekilde çalışması gerektiğini göstermez
belki ilgilenen arkadaşların öğrenmek istediği konular bunlar konuyu açan sizsiniz cevap vermek zorunda olanda sizsiniz ve makul tepkiler vermelisiniz
Arkadaşım. Bu bir iş ilanı. Yorum yapma gibi bir lüksünüz yok.

İşinize gelmez hoşunuza gitmez ise es geçersiniz olur biter. Konuyu açan benim de iş ile alakalı soru soran görmedim ki. Sadece ve sadece eleştiri...