Aslına bakarsanız siteye virüs bulastıran hep ftp programlarıdır.Cunku onbellek olarak sizin belirlediginiz ftp sifrelerini tutuyor. Ve sız her ne kadar ftp den cıksanızda virüs yıne o sifreyle siteye atılıyor. Bu virüsün adıda FileZilla.exe (iframe virüsü)
Bu anlamda en ıyısı Explorer FTP. Cunku ftp bilgilerinizi tutmuyor. Ayrıca bilgisayarınızda virüs varsa sitenize virüs bulasmaması ıcın en mantıklı yol virüsleri temizlemek
Aynı iframe virüsü bendede çıktı. PC'de Cute FTP vardı ve son olarak abby fine reader kurdum (crackında virüs varmıs), sonra aynı şekil iframe atmalar başladı. Pc yi formatladım. sadece cute ftp kurdum(crackli). yine aynı problem oldu. Bu sefer kaldırdım. Programı, filezilla kullanmaya başladım. yien devam etti, sonra
google web master destek forumunda benzer konuların olduğuunu gördüm. Ençok pdf açığı ve cute ftp ortak noktaları vardı herkesin. Combofix ile tarattım. 2 gizli sürücü ve kayıt defteri üzerinden tcp/ip değerleri ile virüs olan sürücü üzerinden çıktığını anladım (google forumdada yazmıs zati muhterem), ayrıca virüs iexplorer da kendini dahil edip hafızadaki şifreleri okuyabiliyordu (cpanel vb.) normalde opera kullanıyordum, şimdi opera da kullanıyorum şifrelerimi

yani BEDAVA olupta kendi sitesinden indirmeyipte, warezden indirip eğerki yükleyenin içine virüs attıysa bilemem onu. Ama kesinlikle Filezilla da virüs yok.
<kd>Cuteftp deki gibi ctrl+c / v desteklese süper olacak</kd>