Git diye haykıran dudakların
Kal diye yalvaran gözlerin
nerede kaldı diye akan gözyaşların
beni sana döndürmeyecek
Şairler unutmaz birtanem
son defa gitme demiştin hatırlasana
başka sevdalar yanaşmasın bana
adında kaldı aklımda
maviye nazar değdirecek gözlerinde
kayboluyorum deniz gözlüm her gece
son sigaramı yakıyorum
çünkü seni bıraktıgım gibi onuda bırakıyorum
zehir çekmiyecegim artık tertemiz yüreğime
nikotini bol sevdalarda işim yok benim
her aşkı tütün sarar gibi saramıyorum
lanet olasıca iki kelime
seni bana bağlayan belkide
son cümle
"seni seviyorum"
S.T 13/07/2009