Emresecer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FileZilla tek geçerim.
mesajın tamamını bold yazmak ban sebebidir. düzeltirsen iyi olur banlanmadan

Filezilla & Cuteftp'den baskasını kullanmam.