yural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm Hosting sahipleri genelde "gelir amacı güdülmeyen/kişisel ve eğlence" amaçlı siteler açanlara hosting sağlamazlar. Sağlasalar da bir banner veya sitenin görünür biryerine reklamını koymasını ister bu da host sahibinin en doğal hakkıdır.Tabi reklamlarını vermeden hayrına host veren arkadaşlar da bulunmakta.
Benim amacım burda açtığım siteden hem ben kar edeyim hemde hosting sahibi site üzerinden yapılan reklam ile kar etsin. İkimizde yararlı çıkalım.
Sponsorluk bunun için vardır zaten..
Sponsor olan hostcu zaten bunları biliyordur ve alacak kisi (ben) isteklerimi söylerim host sahibi de isteklerini belirtir böylece anlaşma sağlanır.
Şikayet konusuna gelince bana verilen ücretsiz bir host için neden şikayet edeyim ki.
Zamanında çoğu kişi etmiş olabilir fakat şikayetini kim dikkate almıştır kimse..!!

tamam o zaman herkes açacağı siteleri söylesin bizler de birer banner/logo hazırlayalım sizler o sitelere bu banner/logoları koyunda x liraya script alıp x liraya editlettirip hala utanmadan sponsor arama zihniyetiyle yaklasan insanlar varken o firma/kişi banner koysa ne koymasa ne? nasıl olsa sponsorluk denen olay var canım eskiden hosta para mı verilirdi