Arkadaşlar yeni bir sunucuya geçtim ve sitemde devamlı hata alıyorum her 10 sayfa yenileyişimin 4 ünde sunucu bulunamadı diye hata veriyor. Dns ayarlarını değiştirdiğimde(yasaklı sitelere girişte oldugu gibi) sitede hiçbir sorun olmuyor gayet duzgun çalışıyor ama değiştirilmemiş dns ayarları(default) ile böyle bir sorun oluyor(o sunucudaki sitem haricinde hiçbir sitede sorun çıkmıyor).Bu sadece bendede değil tüm kullanıcılarda oluyor zaten hitlere baktıgımda sunucu değiştirdigimden beri yarıyarıya bir düşüş var.
Sizce bunun nedeni ne olabilir, fikri olan varmı yada daha önce böyle bir sorun yaşayan?