HuubTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma yeni katılanlar hayatta hiç bir konuda bilgisi olmayanlarmıdır ? Yani senin buradan çıkardığın sonuç buysa ne dıyeyım?
Bari en azından yazının sonunda ARKADAŞINI yanı bu kişiye yakın olduğunu yazmasaydın da bizde danışıklı dövüş olduğunu anlamasaydık sayın herşeyde bilgili forum eskisi beyefendi
O arkadaşı tanımam bu birincisi,
ikincisi iki kişi var üç ve dördüncü olmayın,
üçüncüsü mesajımı güzel oku, arada ünlem işaretleri var. Nokta virgül gibi. Sen okumayı sökemediysen , özne ve yüklem arasında tümleç var mı yokmu ayırt edenmiyorsan edebiyat dersi verecek değilim.

tekrar belirtiyorum konu sahibi kişiyi tanımam.