asiespric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşalr mail atayımda ingilizcem yok nasıl bir mail atayım acaba bana ingilizcesi olan biri bi örnek mail gösterirmi ,
hocam geçmiş olsun ancak bi forum kurallarına göz atsaydın ya full bold yasak