Domain şirketi değil, faizli banka hesabı sanki (: Ömür ödeyelim borcumuzu kurtulalım şu suspand dan
Ya bakmayın yabancı firmaların çoğu öyle

Geçen gün bizim makinenin ödemesini yaptık fakat yanlış bir id üzerinden yapmışız

10 gün sonra baktık makine fiyatının aynısını Gecikme ücreti istiyorlar

Bunları da kriz vurmuş