Takunya ilgin için teşekkürler. Windows XP de plesk in randımanlı ve güvenli olmayacağını biliyorum farklı bir çözüm bulamadığım için bunu düşündüm ama bazı arkadaşlar linux ile de yapılabileceğini söyledi.

Microsoft SQL server 2000 i linux e kurmaya çalışmıyorum tabi . Şuan Windows 2003 server kullanan bir makinede yüklü SQL server 2000. Linux e webserver kurup veritabanını Windows Server 2003 üzerinden kullanmaya çalışıyorum. Yani db server zaten hazır Windows 2003 ile bunu kullanabilecek bir Linux php Web Server arıyorum.

ve hala bulamadım arkadaşlar. r10 mutlaka birileri linux web server'a mssql 2000 bağlayamayı biliyordur di mi yoksa