XP'de Plesk Kurulur. Fakat Randımanı Ne Olur Bilinmez. AppServ ile Plesk Zaten Kurulmaz. Plesk Kendi Apache'sini Otomatik Kurar.

Linux'ta Sql Server 2000 Çok Zor Bir Durum Gibi Görünüyor. Adı Üstünde Windows Tabanlı Sistem.