Merhabalar,
benim onlinenicte 24e yakın domainim var yalnız hesabımı suspend etmişler.Açtırmak için yetkililere mail attım, bayağı bir süreden sonra geri dönüş yaptılar ve 140$ para istiyorlar. Açtırmanın başka yöntemi yokmu? 140 $'ı paypal ilede kabul etmiyorlar Amerikan bankasına havale istiyorlar.