birader, bunları türkiyede biz yukarıya taşıyoruz. Bizim gibi Türkler tarafından ücret kazanıyorlar. "Şerefsiz"'ler o yediği parayı ve ülkeyi bize bağışlıyan ve bizim için ölenleri hiçe sayıyorlar? Sizce burdada bir saçmalık yok mu? Biz Kazandırıyoruz. Bize Hakaret Ediliyor..