""Sayın web herkülü, sayın bilmem ne , hepsini bir adamdan mı arıyorsun, yanında birşey ister misin , bunu yapacak bir tek kişi mi olacak""
Gibi saçma sapan yorum yazan, hayatta hiçbir konuda bilgisi olmayan, foruma henüz yeni katılmış, yorum nedir saygı nedir bilmeyen, ve kendini geliştirme konusunda kendi sınırlarını geçemeyen insanlar var burada!
Ben webtasarımı yapabiliyorum, bilgisayar teknik servisi sorumlusu mağaza yetkilisiyim.
İşim icabı her alanla ilgileniyorum. Dolayısı ile bilgi birikimi insanda artıyor.,
Burada belirtilen şeyler sıradan özellikler, dolayısı ile "webherkülü" denilecek birşey yok.
Web Herkülü diye ayda 50.000$ kazanan adama denir, tabi bu yorumları yazanlar rüyasında bile göremeyecek ya neyse!
Emrah kolay gelsin, başarılar dilerim. Umarım istediğin adamı bulursun.