Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selamlar,
Uzun yıllar iş deneyimi olmuş birisi olarak söylüyorum. Aynı gün içinde bunların hepsine odaklanmak iş verimini bir hayli düşürür.
Bırakın PHP'yi, HTML/CSS bile farklı bir yerden gelse o bile çok iyidir, siz photoshop'dan telefonlara bakmaya kadar her işi yığmışsınız.
Hayır, siz zararlı çıkarsınız, iş devrimi dönmez, dönemez.