victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem coder niye kendisi script yazıp dağıtmak yerine başka scriptlerin telif haklarını satın alıp dağıtıyor.
Senin buradan benim paylaştığım scriptlerin çoğunu editlediğimin ve çalışır durua getirdiğim
Konusunda haberin varmı ?
Polemiğe gerek yok paylaşımlar hepimiz için beni tartışmakta kimseye düşmez sadece
Script'e bir kabahatiniz var ise onu paylaşınız..