madem coder niye kendisi script yazıp dağıtmak yerine başka scriptlerin telif haklarını satın alıp dağıtıyor.
Senin buradan benim paylaştığım scriptlerin çoğunu editlediğimin ve çalışır durua getirdiğim
Konusunda haberin varmı ?
Polemiğe gerek yok paylaşımlar hepimiz için beni tartışmakta kimseye düşmez sadece
Script'e bir kabahatiniz var ise onu paylaşınız..