bir arkadaş centos 5.x le kuruluan webserver'a sql2000 inin bağlanabileceğini söyledi. şuan kendisine ulaşamıyorum. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim. centos 4.7 veya 5.x için