Konu
Microbilisim.net'den Şikayetciyim
11-07-2009, 12:49:49
#8
LG700
Bende aynı durumdan şikayetçiydim PM den sorunu sordum dalga geçti resmen açıklama yapıcağına verdiği cevap "PEKALA" oldu sadece bende -iTraderimi kullandım.