bir aydır çeşitli firmalarla uğraşıp uzaktan sql2000 i bağlayamam ve kanser olmam nedeniyle VMware XP appserv + plesk vps almaya karar verdim. virtuozzo ya da benzeri yazılım tabanlı bölme yapılan sistemlerden almayı düşünmüyorum. dll değişikliği etkili olmuyor çünkü bağlayamıyorum sql2000 i. local de kurduğum sistemin aynısını çalıştırmak istiyorum. iis iptal edilecek. appserv 2.4.8 le gelen apache kurulacak. üzerine de herhangi bir panel yüklenecek. fiyattan dolayı tercihen plesk olması daha iyi olur.
ha yok bunlara gerek yok. ben centos 4.7 ye de sql2000 bağlarım diyen varsa linux de düşünebilirim. derdim uzaktan sql2000 erişimi.
tekliflerinizi bekliyorum.
merhabalar konu güncel ise size iştemiş oldugunuz sunucu kurup teslim edebiliriz eklerseniz görüsebiliriz
E-mail & Msn adreslerimiz
destek@nazarbilisim.com bilgi@nazarbilisim.com