KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudışı>
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuşsun
</konudışı>

yok yavv iyi site ok.net ama müşteri hizmetlerinden çok kazık yedim Onun dışında herşey sudan ucuz ve gayet hızlı.