abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyfendi hayırlı olsunda bu türkçe nedir böyle ?
beyfendi hiç yazı yazarken "k" yerine "ş" ye bastıgınız olmuyormu yada herhangi başka bir harfe insanlık halıdır sızce bole gereksız msj yazmaya gerek varmı ? ısteyerek yapılmış birşey degıl. .