Konu
linux reseller alacagım. .
10-07-2009, 00:38:45
#33
myben
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
abarko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyfendi hayırlı olsunda bu türkçe nedir böyle ?
beyfendi hiç yazı yazarken "k" yerine "ş" ye bastıgınız olmuyormu yada herhangi başka bir harfe insanlık halıdır sızce bole gereksız msj yazmaya gerek varmı ? ısteyerek yapılmış birşey degıl. .