Konu
Sidebara koyduğum resmin , i.e de gözükmemesi (firefoxta gözüküyor)
09-07-2009, 17:09:17
#13
Stoplazma
Üyeliği durduruldu
sidebar 1 ile 2 nin yerini değiştirmiştim ondan öyle gözüküyor. Onları ayarladım ama yine bir sonuç alamadım. Sidebar 1 e taşıdım direk orda denedim ordada gözükmüyor. Çok enteresan bir sorunla karşıkarşıyayım
nasıl gözükmez aklım almıyor