stctr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sagol isime yariyacaktir elbet
Yaramaz yaramaz diye birşey yok
Gün geliyor ben arşivci olduğum halde bulamadığım scriptler oluyor..
Onun için sizlere önerim Arşivinize ekleyin
Gün gelir devran döner..
Ne malum değilmi ama..
Paylaşımlar son sürat 4 Gb netimle devam ediyor eheheh