Konu
3 Harfli R10 Nick alsak ilerde...
08-07-2009, 23:43:22
#16
garintsi
Üyeliği durduruldu
Zamanında R10 a bu kadar gireceğimi bilseydim özel bir nick bulurdum, bu her yerde kullandığım nick anca prsi, trader,rap yüksek olduğunda satabilirim