Google netbook'ları hedef alan açık kaynak bir işletim sistemi çıkartacağının duyurusunu yaptı.

2010 yılının ikinci yarısında çıkacak olan işletim sistemi browser tabanlı olacak anladığım kadarıyla.

İngilizcesi olan arkadaşlar için : Official Google Blog: Introducing the Google Chrome OS