Google netbook'ları hedef alan açık kaynak bir işletim sistemi çıkartacağının duyurusunu yaptı.
2010 yılının ikinci yarısında çıkacak olan işletim sistemi browser tabanlı olacak anladığım kadarıyla.
İngilizcesi olan arkadaşlar için :
Official Google Blog: Introducing the Google Chrome OS