Yaw bi gün girmedim siteye demedinizi bırakmadınız ha
Script Ücretli olarak satılıyordu bir arkadaşım vasıtasıyla yazan kişiye küçük bir ödeme ile scriptin satışı ve dağıtımını aldım bunda karmaşalık yapıcak bişi yok scripti ben tuttum kardeşlerimle paylaşayım dedim
Ama siz diyorsunuzki bırak kardeş ben 10 $la 55 $ arası değişen bu scripti başka şekle girmiş haliyle gidip parayla alıcam diyorsunuz alabilirsiniz sorun yok
Ben scriptin dağıtım iznini aldım Soruşturmak isteyen var ise Hollanda Ayosam web information services'e sorgulama yaptırabilirler sıkıntı yok problem yok dağıtıma devam arkadaşlar..