LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu script ücretli diye biliyorum.
telif hakkınıda çok şükür dağıtmak için aldım

Diyor abi. okumadanmı yorum yazıyorsun ne.

-script işime yaramaz ama bu iyiliğin için teşekkür ederim. ibrahim abi