Konu
Kendi internetime giremiyorum :( max. kişi sayısına ulaşmış
07-07-2009, 21:55:51
#2
sogukkanli56
Normal birisinin wpa şifresini kırması mümkün değildir heleki bulunduğun çevrede hiç sanmıyorum ki 12 kişi o şifreyi kırsın ve sen bunu farketme.Eğer 8 mb lik internet dahi kullansan bunu kesin farkederdin.