OkanKALO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un her konusu indexleniyor bunu demek istedim.
butun konuları index'lemesini saglamak dahami iyi yoksa suanki durumda hiçbir prolem yokmu.

not: aynı sorun bendede oluyor arkadaş guzel bir konuya deginmis. Ustadı bulmuşken sormak istedim
teşekkurler Yorumlarınız İçin okan bey