Mehmet Kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
il dışına kimse gönderemiyor ya. nasıl halledecem şu işi? bir fikir verseniz arkadaslar..
Valla köpeği ticaret için değilde sevdiği için besleyip sonradan bazı zorunluluklar dolayısı ile satmak isteyenler veya doğum yapmış köpeğinin yavrularını satmak isteyenlerle görüşüyorsanız şehir dışına hemde bi kargo firmasıyla biraz zor gönderirler. Ki ben ollsam bende göndermezdim