Birkaç işi bitirdim yeni işler alabilirim diyorsun ve de itraderin 0.Bu nasıl oluyor? Neden itrader almıyorsun?
itrader almam mı gerekiyor belkide trader istemiyorum seni ilgilendiriyor mu?
hee illa çok istiyorum diyorsan özelden kimlerin olduğunu söyleyeyim git onlara sor..
hocam haftada 25 dizin e ekleyebilirim diyorsanız anlaşabiliriz
şuan için dizinlere ekleme yapmıyorum.kendi sitemle uğraşıyorum