Merhaba,
Son yazdığım bir yazı nedeniyle düşündüğümden fazla siyete giriş olmaya başladı. Temmuz başından beri 5 Gb. trafik kotasının yarısından fazlasını kullanmış durumdayım.Host. firmasıyla görüştüm, gerekirse yine artırırız ama sitenizi optimize edin dedi.
Siteyi en iyi şekilde optimize edebilmem için neler yapmalıyım.Çok fazla eklenti kullanmadığım gibi oldukça basit " Featherlight " temasını kullanıyorum.Bazı yazılarda fazla olan yorumları sayfalandırmak için "CommendNavi" eklentisini yükledim, ancak eklenmesi gereken kodu bu temanın commend.php dosyasındaki yerini bulamadığım için bir türlü yorumları sayfalara bölemedim.
Kısacası yardımlarınıza ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ediyorum...