Konu
Adım adım postlama
04-07-2009, 02:45:42
#3
Calixtus
çok teşekkür ederim. Cevap için peki buna daim bir soru daha soracağım şimdi biz postlaya postala request.formlarla getirdik kayıt sayfasına ... orada bağlantık db'ye formları atıyoruz şu şekildemi aticaz?
kayitgir("ad") = request.form("1_1")