çok teşekkür ederim. Cevap için peki buna daim bir soru daha soracağım şimdi biz postlaya postala request.formlarla getirdik kayıt sayfasına ... orada bağlantık db'ye formları atıyoruz şu şekildemi aticaz?

kayitgir("ad") = request.form("1_1")