macroajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçda kurulma da ücret istediler yani ve bu doğal hakları
Evet dostum doğal hakları ama tek taraflı düşünme bende hostçuyum kuramayacağım script yoktur php - asp vede şimdi awbs kurulumu için ücret ödersem kafamı duvara vururum