Ocak ayında wordpress.com dan blog açarak yazdığım makaleleri yayınlamaya başladım.Neredeyse 2-3 günde bir yeni makaleler yazıp ekliyordum.Her geçen ay hitim arttı.Şimdi artık kendi alan adımı kullanarak kendi hostingime geçmek istiyorum.Bunu google'ı kızdırmadan nasıl yapabilirim?
Veritabanını dışa aktarıp, kendi alan adımla kurduğum blogumda direk içe aktarsam google sandbox'a girer miyim? Arama motorları bunu kopyala yapıştır olarak mı algılar?
Ne yaparsam en zararsız, en avantajlı şekilde sitemi taşıyabilirim?
Yardımınızı bekliyorum.Teşekkürler.