Merhaba arkadaşlar,

Kimseye birşey kanıtlamak gibi bir derdim yok, arkadaş yazmış ama ben genede bilgilendirme için yazmıştım hocam aman yalnış anlaşılma olmasında.

Aslında unautohorized olunca yazacaktım ama arkadaş hemen atlamış yazmış.
Neyse birazdan gelir zaten otomatik disputeler access limitedler

Dün Xman adres vermediği için şimdi arkadaşa yolladım iki farklı ödeme ile bakalım echeck dispute olacak mı,
diğeri ise normal para transferi(instant transfer) tabikide GIFT olarak.

İzleyelim görelim