https://www.r10.net/firefox/404970-fi...post1058966729

bu ayarlara bi goz atin ondan sonra birdaha deneyin
resme bakildigina gore ie cozunurlugu daha iyi gosterebilir..fakat ie cok buyuk yapiyor...herkesin dusuncesine saygi duyarim ben kendi dusuncem mozilla tek gecerim her konuda

https://www.r10.net/firefox/404976-ha...iyorsunuz.html

Buyrun Burdan oylayabilirsiniz herkesin oyunu bekliyorum