https://www.r10.net/firefox/404970-fi...post1058966729
bu ayarlara bi goz atin ondan sonra birdaha deneyin
resme bakildigina gore ie cozunurlugu daha iyi gosterebilir..fakat ie cok buyuk yapiyor...herkesin dusuncesine saygi duyarim ben kendi dusuncem mozilla tek gecerim her konuda
https://www.r10.net/firefox/404976-ha...iyorsunuz.html
Buyrun Burdan oylayabilirsiniz herkesin oyunu bekliyorum