bunların arasında bi fark yokki neden 9 üstü istiyosun ?
Belki arkadaşın plesk 9.x'te aldığı yedeği var, nereden biliyorsunuz aralarında fark olmadığını, kaldıki müşteri tercihidir her şekilde saygı duymanız gerekir. Hizmeti sağlayamıyorsanız neden karışıyorsunuz.