Arkadaşlar sorun İe-Mozilla degil...Mozilla 3.11 war bende ve gayet düzgün...Ama 3.5 yükselten arkadaşlar farklı fontlarla farklı büyüklüklerle görüomus...Bunu düzeltmem gerek...Sorun sadece 3.5'ta...