Konu tamamen siyasetle alakalı olmadığı için direk uzaklaştırmadım sadece bir bölümünü sildim - rep verenler olmuş + verenler olmuş sorun değil fakat bazı üyeler iyi niyetten anlamıyor malesef. konuyu açanı uzaklaştırmadıysam direk siyaset olmadığı için uzaklaştırmadım benim yaptığımı siz sorgulayamazsınız yanlışım olduğunu düşünüyorsanız forum adminlerine şikayet edebilirsiniz fakat yaptığımı yargılayamazsınız. rep verdiğiniz için değil rep ile benim uygulamamı yargıladıgınız için uzaklaştırıldınız Tufan kuralları bu şekilde bize öğretmeye çalışmayın lütfen.