Konu
Mozilla 3.5 İle Sitenin Hali...
02-07-2009, 23:26:25
#6
KoRaY_C
yazoo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mozilla her zaman en guzelini gosterir...
zaten cogu site mozillanin cozunurlugune gore ayarlanir artik ie kullanan pek kalmadi...
İstatistiklerden baktığımında karşıma çıkan sonuç; % 80-90 ie kullanılıyor.