yazoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mozilla her zaman en guzelini gosterir...

zaten cogu site mozillanin cozunurlugune gore ayarlanir artik ie kullanan pek kalmadi...
İstatistiklerden baktığımında karşıma çıkan sonuç; % 80-90 ie kullanılıyor.