Dalga geçmiyoruz. Sadece bir fikir
Microsoft Sanırım şoyle yapın boyle yapın uste cıkarsınız dıye yazmaz galiba. ayrıcada Arkadasım ingilizce o sayfa pek faydası olmaz suan.
edit: -rep arkadaşlar Burada -rep'i siz
Microsoft a verin yıllardır bir arama motoru yapamadılar Her sene yeni bir domain ile aynı alt yapıyı kullanarak bize sunuyor.
birde dalga gectıgın Firma
Microsoft diyorsunuz Herkes kendi alanında iyi olabilir bırakın bu işleri bilen
Google yapsın.