Konu
webmaster mezarı (benim) ::::P
02-07-2009, 14:53:08
#7
axicocuk35
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayıptır söylemesi çalıntı yaptım, umarım kızmazsın
yok ya ne kızcam bi teşekkür yeter :P
WebhastasiNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dividi yok mu
cix yok sidiciyiz biz
)