Selamlar Arkadaşlar...
Siteme yeni tema kurmuştum ve yaklaşık 2-3 aydır sorunsuz kullanıyorum...Ancak üyelerden bi kaçı Mozilla 3.5 kurmus ve sitenin yazı fontları falan görünümü degişmiş,Bazı yerler büyümüş...Nasıl bişeydir anlamadım:S...Ne yapmam ne etmem gerek..Yardımcı olursanız sevinirim...
Burada aşırı bi sorun gözükmüyor ama yinede fark edeceginizi umuyorum...