Kar alacağınıza göre tüm müşterileri siz mi bulacaksınız?
Evet birçok forumda zaten aktifim. Forumda da konu açarak müşteri işini halledeceğiz.
Ama asıl bu ekibi kurmamın amacı belirli standartlar oluşturmak ve kaliteli iş ortaya koymak. Yoksa kar oranları derken çok düşük olacak (işe göre %10 - 25 seviyelerinde).
Müşteri konusunda da sağlam iş yapıldıktan sonra eminim müşteri sıkıntısı olmaz.